I close my eyes and the flashback starts

Hemma igen. Har varit ute med Kasper och så också förstås. Jag älskar att vara hemma så här tidigt, det är så skönt! Faktiskt bättre än att ha sovmorgon om man sluta tidigt hehe.

Påvägen hem på bussen så var det en tant som gick av, ramlade och slog i huvudet.. Busschaffören och en passagerare gick ut för att hjälpa henne, det verkade ha gått bra. Men det var ändå lite läskigt :d

Sitter just nu och äter lite yogurt och funderar vad jag ska göra nu? Borde förstås plugga lite, har engelska tills imorgon. Det går rätt fort att göra så om jag gör den nu så har jag ju typ resten av dagen ledig ;D Så får det nog bli.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0