Dan-före-dan

Tillbaka på hemmaplan då. Den här helgen har varit mycket slappa-och-göra-ingenting-helg.. Lördagen spenderades i sängen fram till halv fyra med regnet utanför och på kvällen var det fest hos grannen. Idag har jag suttit i en bil i två timmar men annars inte gjort så mycket mer.

Imorgon drar skolan igång igen och hela min kropp skriker neej! Orkar inte. Men nu är det en ny termin och nya möjligheter? Right? En chans att börja om lite sådär. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte vill ha mer sommarlov.
Den här kvällen kommer garanterat spenderas i soffan men parma-pizza, en godispåse och film! Måste ladda upp batterierna till max. Imorgon börjar allvaret. xx

Kommentarer
Postat av: Josefin

Yes, I am back ;D haha <3

2009-08-23 @ 20:06:04
URL: http://josefinbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0