torsdag

Allt är packat och fixat, imorgon åker jag ut till Jossans land! :D Kommer bli sjukt mysigt :). Roligt att få träffa henne + att sola och bada när jag suttit på ett kontor hela veckan ;)... Så hoppas nu verkligen att det är så här fint väder hela helgen :)). Annars blir jag fan arg alltså...
Sen är det ju mammas födelsedag i morgon också, blir fika på jobbet och sen självklart firar vi henne hemma, fast på morgonen tror jag (?).

Ehm, annars har det inte hänt mycket denna vecka, bara jobbat. Fast i går va jag på bio förstås med jossan bergkvist och såg Ice age (a) roligaste filmen asså! :) Efteråt gick vi och käka thai mums, och snackade massa. ♥

Borde sova nu, klockan ringer klockan sex och i morse försov jag mig men hann ändå som tur va!
Men innan jag avslutar här måste jag bara tillägga att jag köpte Eclipse (tredje boken i twilight serien) idag och den är grym, åh vad jag älskar den! Har ni inte läst böckerna, Gör det!!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0