Nattuggla


Bild: Favorit i repris från min gamla blogg Rachel Bilson, Posh24.com

Borde sova nu. Alarmet ringer kvart över sex imorgon -.- . Jag vet inte vad det är men jag blir alltid hungrig när jag ska gå och lägga mig och idag är inget undantag, trots att jag åt en macka för ungefär en timme sen. weird... Känns dock lite sent att gå och hämta något att äta när hela huset sover haha.

Imorgon ska jag, Jossan & Mickis gå och simma.. Blir nog roligt haha. Kommer vara helt slut på kvällen, eftersom jag har "riktig" träning på kvällen.. Men det tänkte ju inte jag på när jag bestämde med dom andra hehe. Kommer nog ha härlig träningsverk i övermorgon.

NU: SOVA!

Kommentarer
Postat av: Me :)

Haha det blev ju mkt me att gå o simma :p men vi tar det nån annan dag :)

2009-01-27 @ 19:59:43
URL: http://byjossan.blogg.se/
Postat av: Me :)

Haha I do eat :p

2009-01-27 @ 20:11:03
URL: http://byjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0