Torsdag

Trodde det här skulle bli en helt misslyckad dag, men det blev det inte!

I skolan gjorde vi inte speciellt mycket, hade samhälle tio minuter sen tre timmars håltimme då vi drog till centrum och käkade på donken och så.. Sen var det dags för "matte" då vi gjorde utvärdering och åt glaass. Gott, även fast det är kallt och regnit ute usch...

Sen åkte jag och Jossan till vår gamla skola trädgårdsstad och hälsade på lärare. Jätte kul! Till och med gamla elever kände igen oss haha.
Sen åkte vi hem, bakade kladdkaka och sen kom mickis och vi satt och snacka... Kom väll hem vid halv åtta tiden någon gång. Nu ska jag nog bara lägga mig framför teven och göra ingenting och njuta av att sista inlämningsuppgiften är klar och inlämnad! Lovely. xxx

Kommentarer
Postat av: Nina

godnatt! :)



kram

2009-06-04 @ 22:04:22
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! allt bra? :)



glöm inte c-walk tävlingen på min blogg den 8:e juni! :) Videos från de tävlande kommer att publiceras! (aa)

2009-06-05 @ 01:40:14
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0