It's summertime, ladies looking hot

Åh vilken sommardag det har varit idag! Den har jag spenderat hemma hos Jossan med Mickis också. Vi åt glass ute på altan/i gräset och bara latade oss. Tror jag tog typ hundra kort, så nu blir det massa bilduppdates. Dock läggs det mesta ut på facebook.





1. Jag, Jossan, Mickis i gräser 2. Glädjehopp 3. Läsk ute på altanen 4. Det-fina-vädret-som-vi-alla-hoppas-stannar 5. Barfota i gräset

Nu ska jag fixa lite té sen måste jag gå och lägga mig om en stund, ska upp sex i morgon woho.... Känns väldigt tråkigt att det antagligen ska bli sjukt fint väder den här veckan, då jag ska sitta inne på ett kontor. Två veckor till! Pju. xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0