Varför har inte dygnet fler timmar?

Hej.
Träningen gick bra, inte så långt till uppvisning nu, nionde maj är det dags för show.
Nu sitter jag och tittar på något program med Gordon Ramsey. Ska strax hoppa in i duschen, sen sängen.

Imorgon vet jag inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till. Har skola från 09.20-13.55. Klockan två så har vi någon information om individuellt val som håller på till klockan tre. Klockan tre ska jag vara hos läkaren, så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna, men antar att jag får åka tidigare..  Sen hem, råplugga matte har nämligen prov på torsdag och sen till Jossan för att fira henne.. Blir fullrulle imorgon.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0