Flottsbro

Sitter och väntar på att duschen ska bli ledig, har strax druckigt upp mitt té och ätit upp min mat för dom som nu skulle bry sig.

Idag var det väldigt roligt att åka i backarna, kom dit vid fem tiden ungefär. Vi började med Snowboard, det var bara andra gången jag åkte så jag sög ganska hårt. Men jag ramlade inte i liften en ändå gång :) ! Det svåraste med snowboard (förutom att ta sig ner för backen) är att ta sig upp från att man suttit ner, verkligen jätte svårt! Man blev heelt slut.
Vi kände efter en timme eller nåt att vi behövde en pause så vi gick och käkade. Strax efter kom victoria så då byte vi till skidor för att kunna åka dom vanliga backarna. Det var jobbigt att åka eftersom snön var så pass "mjuk" och liksom lös... Tänk er mjukglass.
Åkte i alla fall fram till strax efter nio, sen var vi helt slut.. Tur att vi fick skjuts hem =).

Härlig kväll, men ni kan ju gissa hur trött jag är. Ska duscha, sen sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0