Härliga lördag

Gårdagen var urrolig! :) Var hemma vid ett ungefär. Jag märkte då rakt inte att det var fredagen den trettonde. Men jag tror inte riktigt på sånt heller...
Idag har det väll inte hänt så mycket, kollat på The Hills, pluggat lite och sånt.

Förövrigt, har ni någongång vaknat av att ni gråtit? Det har jag. Hade sån sjuk dröm i natt. Alla i min släkt ville ta självmord tillsammans, men för att de skulle kunna göra det var alla tvugna att vara med på det. Så de försökte att övertyga mig så jag flydde, vaknade någonstans mitt i jakten... Svårt att förklara men det var den värsta drömmen någonsin, riktigt sjuk!

Nu ska jag strax i väg, ha en fin kväll =)!

Kommentarer
Postat av: daniella

åh, äcklig dröm! har dock inte riktigt vaknat med gråt :O

2009-03-15 @ 12:50:26
URL: http://fourwalls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg header!

2009-03-15 @ 14:41:45
URL: http://uonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0