Har man någonsin blivit helt nöjd efter ett frisörbesök?

Strax efter att jag postade förra inlägget så fick vi sluta, vi har sån snäll lärare :)). Nu har jag varit ute med Kasper och tänkte sätta i gång och plugga. Lika bra att bli klar så man slipper det över helgen! Sånt är så himla tråkigt!

Förresten så klippte jag mig i går. Tyvärr var det så pass slitet att de var tvugna att klippa av ungefär en och en halv decimeter. Så det känns jätte kort nu! Och liksom helt tvärt avklippt blev det, om ni förstår vad jag menar? Ser lite onaturligt ut.. Menmen helt nöjd blir man aldrig. xxx

Kommentarer
Postat av: BUENA

Jag förstår, det är sällan man blir nöjd...

2009-05-14 @ 19:41:45
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0