Promenix

Idag är det väldigt växlande väder. På morgonen regnade de och var alldeles grått, nu skiner solen och det är riktigt skönt ute. Kom precis in från en timmes promenad med Kasper, var riktigt skönt att bara gå med musik i öronen och inte behöva tänka på någonting. Lite varmt bara...
Idag är det en stor cykeltävling och starten går här i Tullinge, sen cyklar dom 14(!) mil och sen går dom i mål här också. Det åkte säkert förbi ett tiotal cyklar under promenaden och varje gång tror man att man ska bli ihjäl körd, dom kör galet fort. Starten/Målet är förresten precis utanför mitt hus på vändplanen. Så det spelas hög musik, bajamajor står uppställda och vägen är halvt avspärrad, great. Men jag ska inte klaga - 14 mil är det till mitt land och tar minst en och en halv timme med bil, och dom cyklar det på tre timmar. Herregud...

Nu ska jag byta lakan, städa lite och sen fortsätta plugga om ni nu skulle bry er :d
xxx

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men gud jag märkt verkligen inget av den där cykeltävlingen haha, visste inte ens om det :b

2009-05-11 @ 15:04:39
Postat av: Sofia

sv: haha var du ens ute den dagen då? ;P

2009-05-11 @ 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0