Dygnet har bara 24 timmar

Seriöst hur fan får man tiden att räcka till? Man drunknar i läxor som ta kol på en... Imorgon har jag engelska prov, måndag svenska prov, onsdag samhälls prov, sen fram till jullovet har vi matte prov och företagsekonomi prov!! Juste, jag glömde geografi provet. Häärligt livet är! Inte. Utöver skolan har man faktiskt ett liv. Träning, jobb, kompisar osv. Hur ska allt hinnas med? Omöjligt. Skulle bara vilja dra täcket över huvudet och sova en vecka eller två, för det här suger.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: joss

Men visst, jag bara känner att om jag hade mer tid på mig så skulle jag kunna göra så mycket bättre ifrån mig, men man blir ju helt låst av tidsbristen!



Men du har rätt hihi, om tre dagar är i alla fall detta över och då kan vi belöna oss själva med en mysig lördag med massa gooooodiiis :D :p

2009-11-26 @ 01:31:56
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/
Postat av: Helena

Håller med! Så himla stressigt ibland med allt :(

2009-11-28 @ 01:21:48
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0