gästbloggning

.. från Isabelle här!
Hjälper Sofia lite på traven med bloggen, nog för att jag inte är världsbäst på att blogga på min egna blogg men hon hjälper mig att hålla igång den också. För er som inte vet går jag i Sofias klass och aa vad ska man säga?
Kan ju berätta att den här underbara tjejen bjöd med mig på twilight+new moon kvällen, som jag hade sjukt kul på! Ja vad ska man säga mera ? Sofia är mycket bättre på att blogga och skriva om intressanta saker så det här är egentligen ett helt meningslöst inlägg men men jag bjuder på det ;D
Skola imorgon för oss båda, lång skoldag dessutom slutar kvart i fem!
Men ja, det är bara att överleva!! Vi hörs säkert någon mer gång, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0