Händelselös helg

Hej. Inte varit någon toppen helg direkt. Bara legat hemma och varit sjuk pga. vaccinet. Inte mått speciellt bra men det är jag inte ensam om.
Idag har jag dock känt mig frisk varför skulle jag ta sprutan på en fredag så jag var sjuk hela helgen? -.- .. Denna söndag har spenderas hemma hos farmor på släktmiddag, väldigt trevligt. Särskilt eftersom det var så länge sen jag träffade kusinerna! ;)

Just nu så sitter jag, för er som vill veta, och äter en nattmacka och dricker oboy. Haha förstår inte hur jag kan vara hungrig med tanke på att jag ängnat hela eftermiddagen/kvällen åt att äta hehe? Så är det i alla fall.

Nu är det strax dags att sova tror jag. Skola imorgon! Kram xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0