Twilight + New Moon på Heron City

NYC Shuts Down For Robert Pattinson!
Nu tror jag att jag har samlat mig tillräckligt för att blogga om min nattbio på Heron igår. Tro mig, jag har försök men inte riktigt hittat orden, inte vetat hur jag skulle formulera mig... Men nu kanske ;).

Bion var helt underbar, och Edward var som vanligt lika snygg, gaah (man får inte heller glömma Jacob!). Dock så tyckte jag det var lite synd att dom hade tagit bort så pass mycket som är med i boken osv. men så är det väll alltid om man läst boken innan... Sen var slutet helt omgjort, väldigt irriterande! Men, se filmen!! Den är sevärd =) ♥ själv skulle jag kunna se den om och om igen. Längtar till Eclipse! :D xxx

Kommentarer
Postat av: anna

ska se den om en timme typ :)

2009-11-21 @ 16:23:14
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0