You are my biggest inspiration

Känner mig så sjukt kreativ av någon anledning såhär plötsligt, på morgonkvisten. Jag vill tapetsera mina väggar med bilder, låttexter och minnen. Jag vill shoppa en ny garderob. Jag vill hoppa omkring och sjunga & dansa. Jag vill fylla mitt ett album med mina sommarbilder och pyssla med massa fina dekorationer. Jag vill göra en låtlista på Spotify med nostalgimusik, ny musik, pepmusik, mysmusik och allmänt bra musik! Jag vill köpa en stor godispåse och äta upp allt under mitt duntäcke. Jag vill fylla en anteckningsbok med framtidsdrömmar, listor, saker-jag-måste- göra-innan-jag dör- Jag vill gå på Paramore konserten och sjunga & dansa som om de inte finns en morgondag. Jag vill dansa omkring och sjunga på gatorna mitt i natten. Jag vill ta fina bilder. Jag vill göra något oväntat.  Fråga mig inte vad det är med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0