Sammanfattning London

Söndag 25/10
Blir hämtad tidigt på morgonen och åker till Skavsta flygplats. När vi kom fram till Stansted flygplats tog vi buss in till London och sen en taxi till hotellet. Hotellet var jätte fint! Vi gick direkt och åt sen på en restaurang i närheten, jätte god mat. på eftermiddagen/kvällen så kikade vi i affärer lite och äter middag på en mysig restaurang där vi fick ett avskilt rum med bord! :)

Måndag 26/10
Äter frukost på hotellet som var super god. Vi börjar sen gå på Oxfordstreet och första stoppet var Primark där det var helt galet(!) mycket folk. Sen fortsatte vi vidare till Topshop och massa andra affärer. På kvällen gick vi musikalen We will rock you som jag tyckte var jätte bra! Kvällen avslutades på donken eftersom det var det ändå som var öppet.

Tisdag 27/10
Åt frukost på hotellet och kollade lite i affärer sen tog vi en taxi till Portobello Road (ligger vid Notting Hill ungefär) och kollade i massa gulliga butiker och alla mysiga hus. Åt även urgulliga cupcakes. Sen gick(!) vi tillbaka mot Oxford street längst Hyde Park. Kollade lite i affärer på vägen och fikade på Starbucks. Många timmar senare störtar vi in på rummet helt slut i fötterna. Där tog vi det lungt ett tag och gick sen ut och käkade middag.

Onsdag 28/10
Åt frukost, packade checkade ut från hotellet tidigt sen åkte vi till en marknad där vi bl.a. köpte té. Sen åkte vi till flygplatsen och tillbaka till kalla Sverige. London hade nästan vårväder med 15 grader och sol!

Det är svårt att skriva allt vi har varit med om men här är en kortfattad i alla fall. Hade det verkligen toppen där och dagarna gick alldeles för fort men London är en stad jag kommer att återvända till igen! =)