I am gonna breathe slow, count from one to ten with my eyes closed

Var i studion idag med kören, lite läskigt.. Men roligt :) Inte riktigt lika farligt som jag trodde faktiskt. Sen dess har jag suttit och pluggat lite (med betoning på lite) till svenska provet imorgon. Kommer verkligen gå sämst! Varje gång jag skulle börjat plugga kom något bättre emellan haha. Well well... Får se hur den här veckan ska gå ihop, hundra saker som ska göras.

Mamma och pappa kom hem från New York idag! Lite avis faktiskt. Fick i alla fall ett par fina converse och lite grejer från Victoria's secret! Jätte fint.

Nu ska jag sova. Puss.

Kommentarer
Postat av: jossan

nu har jag bloggat! :)

2010-04-19 @ 23:50:34
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0