Började sommaren med en lista, avslutar den med en lista.

Har du druckit tills du spytt? haha
Sårat någon? Nej.. inte med flit i alla fall.
Förlorat en vän? Nej, tur det!
Träffat nya människor? Ja, massor.
Kysst en främling? Nej
Tagit droger? Nej fy fan!
Haft en sommarflört? Nej. Har ju pojkvän
Gråtit? mm
Skrattat tills du kissat på dig? Nepp
Tältat? Ja det har jag faktiskt :)
Varit vaken en hel natt? aa
Solat?  Massor, men all färg försvann när jag var i England
Badat? Såklart
Haft ett förhållande? Ja, har.
Gjort dig riktigt illa? Nejdå
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Ja, en piercing.
Läst en bok? Ja
Skickat fel sms med flit? Varför skulle jag göra det?
Suttit vid datan en hel natt? Nej, man sitter inte vid datorn så mycket på sommaren.
Näckat? Nej!
Solat naken? Verkligen inte!
Fått utegångsförbud? Nej
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Absolut.
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej, vem gör sånt?
Varit i slagsmål?
Pussat någon utav samma kön? Nej
Sjungit högt på ett berg? Nepp
Kysst någon i regnet? Jo, det tror jag nog.
Kysst någon i skogen ? Nej.
Kysst någon du inte borde? Nej!
Tappat rösten? Nej
Varit på festival? Tyvärr inte
Gått upp i vikt? Säkert haha
Gått ner i vikt? Nej
Brännt dig? Knappt
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Förutom av bikinin, armband.
Varit utomlands? Ohja! Rhodos och Wales.
Gjort ett bra köp? Kläder och sånt
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Nej
Haft skadeglädje? Lite kanske haha
Sovit under bar himmel? Nej
Vad kommer du sakna mest? Väldigt mycket.. Men hade man gjort om sommaren hade man gjort den annorlunda. Men jag kommer sakna friheten mest.
Har du svart ärligt på alla frågor? Klart

Kommentarer
Postat av: Vonskareng

Häärligt med Rhodos och Wales :D

2010-08-31 @ 23:07:58
URL: http://Www.metrobloggen.se/vonskareng
Postat av: Leia ♥

Ha en fin första september! :)

2010-09-01 @ 12:52:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sannie

Skulle du våga göra de som de tjejerna gör i videon i mitt inlägg?



Dvs hoppa ut i floden av victoriafallen och sedan befinna sig på kanten av vattenfallet! :O

2010-09-02 @ 10:51:25
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0