ÅRSRESUMÉ - GOTT NYTT ÅR!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja absolut... Började mitt sista år på gymnasiet, reste och fick finaste killen.

Har du några nyårslöften?
Nej det har jag inte, sånt håller man nästan aldrig ändå.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

Vilka länder besökte du?

Italien, Grekland och England

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Finns många fina minnen... men 18 April.

Vad var din största framgång 2010?
Jag vet faktiskt inte.

Största misstaget?
Att jag åkte till England... Visst, man fick en erfarenhet. Men usch ångest.

Bästa köpet?
Inget speciellt tror jag... 

Vad spenderade du mest pengar på?

Resor, fest, mat och kläder skulle jag tro...

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Små saker... som fina sommardagar, mina underbara vänner och antagligen mycket mycket mer.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Waka waka, airplanes, no speak americano, hey soul sister, snuff, dynamite och många fler!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Väldigt blandat, det går väll upp och ner för alla. Men gladare hoppas jag!

Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort spontana saker.

Favoritprogram på TV?
Vampire Diaries, Glee, The Hills, m.fl. Följer inget speciellt.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Reste hela dagen ner till Broad Haven, väl där fick vi uppvärm frysmat och fick bo på ett kallt slitet rum som vi dessutom delade med andra. Det var ingen bra födelsedag.

 Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Vet inte riktigt, bättre att fråga någon annan om det.

Den bästa nya personen du träffade?
Träffat många härligt människor!


Kommentarer
Postat av: Ida

Söt tjej och fin blogg! :D

Kolla in mappen "mina bilder" på min blogg och släng en kommentar om vad du tycker! :D

Kram

2010-12-31 @ 12:53:32
URL: http://idastaxenius.blogg.se/
Postat av: Emma

Eller hur :b Orkar inte, haha!

2010-12-31 @ 14:33:45
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0