Fjärde advent


2-3 år gammal bild

Kan inte fatta att det är fjärde advent idag, tiden går fort... Jag har inte börjat köpa julklappar, det är bra jobbat. Får ta det nån gång i veckan.

Idag var det dansshow, och jag var inte med... Kändes jätte konstigt. Det är så otroligt roligt att uppträda, för förutom själva dansen så är det så mycket roligt runt omkring. Genrep, bakom scenen osv. Gick på dansaudition för några veckor sedan för att komma in i f2 som är en bättre grupp. Håller alla tummar, för jag vill inte sluta dansa! Får mail om det nästa vecka någon gång. Om jag inte kommer in så kommer jag antagligen sluta vilket betyder att jag aldrig mer kommer stå på scenen i en show och dansa i en grupp överhuvudtaget. Skum känsla. Jag ångrar mig lite att jag inte var med idag för om jag inte kommer in så missade jag sista gången. Men det är ett val jag gjort.


Kommentarer
Postat av: Yoshnacool - one and only

Fin header du har :)



Följas via bloglovin? :)

2010-12-20 @ 16:56:33
URL: http://yoshnacool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0