Helgen är slut

Inte varit hemma på hela helgen, spenderat den med min kusiner. Har haft det väldigt mysigt, men lugnt. Typ ätit i määngder, bowlat och myst framför teven. Tycker det varit en lyckat helg. Något som är mindre lyckat är all denna snö! Och för att inte tala om vad den orsakar, heeelt stört vad försenade pendel/tunnelbana/bussar varit denna helg.. Får se hur det går att ta sig till skolan imorgon.

Eftermiddagen/kvällen har spenderat i sängen faktiskt, efter en liten runda på stan, precis vad jag behövde. Blivit mega förkyld, inte kul alltså :( fy... Har i alla fall sett ikapp allt jag missat på senaste tiden på play; Vampire Diaries omg älskar den!!, Glamorama som jag dock sätt några avsnitt av tidigare och läst massa bloggar. Nu har jag bara Glee och So you think you can dance kvar att kolla på.

Nu ska jag sova
Godnatt.
XX


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha du och jag har verkligen inget gemensamt vad gäller teve serier :p <3

2010-02-22 @ 21:47:18
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0