my day so far

Fredag, vilket ljuvligt ord. Hunnit med en hel del idag faktiskt. Var i skolan fram till kvart i ett. Sen kollade jag in lite glasögon, behöver verkligen nya! Mina är verkligen gamla, men inte orkat bry mig eftersom jag bara har dom "som extra". Men nu är det dags.
Sen var jag in till stan och betalade handpenningen på resan, kollade lite i affärer och kom hem med en hel del faktiskt...

Påvägen hem var det helt kaos i sl traffiken. Lite snö och det blir sjuka förseningar, konstigt det där. Lyckades i alla fall klämma mig in på tåget som var proppfullt. Sen har jag varit en sväng och handlat mat. Nu ligger jag helt död i min säng. Helt stört, skulle kunna somna typ nu. Hur kan jag vara så trött? :O

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0