When you say nothing at all.

Okej, ett nytt tappert försök att få ihop en text då. Vet inte hur många gånger jag har stirrat på en vit tom yta, bokstäverna ville helt enkelt inte bilda ord haha. Får skylla på det otroligt fina vädret och att jag inte har känt för att sitta vid datorn.

Den senaste veckan har jag i alla fall hunnit... Gå på bio två gånger - Sex and the City och Dear John(se! se! se!). Varit i skolan utan att knappt haft några lektioner. Varit på Bennys utspring och mottagning. Umgåts med fina människor. Tagit första doppen(!). Ätit jordgubbar. Klarat matte B. Solat. Lyssnat på musik. Känt att sommarlovet är nära, väldigt nära.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha din och mickis texter är typ likadana, "har inte orkat sitta vid datorn, jag har gjort alla dessa härliga grejer senaste veckan och so on" haha! Jätte roligt! :p

2010-06-07 @ 00:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0