Andningspaus

Hej! Tar en liten pluggpaus, känner att jag behöver det. Kollar bloggar, mail, facebook och annat ytterst viktigt hehe.

Skoldagen idag har varit rätt seg - hade en rejäl håltimme mitt på dagen då vi inte gjorde mycket. Kunde används bättre men vad fan, man orkar inte haha. Tur att det varit så fiint väder idag i alla fall. Någonting positivt med allt tråkiga.
Idag hade vi förresten också vår först metodkurs i projektarbete. Jag och Bella har kommit på roligaste idén, hoppas att det går att genomföra nu!

Dags att fortsätta med plugget. Måste repetera det sista inför geografiprovet imorgon. Önska mig lycka till! Hoppas jag inte somnar.

XXX

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: har du inte nästa vecka? :O stackare :(

2010-03-24 @ 19:15:14
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0