"Im done, tipping on my toes strike an iron and attack my soul"

Många timmar senare och jag är fortarande inte klar med allt skit. Dock har man ju tagit ganska många pauser haha. Men hur ska man kunna lära sig allt? Går inte att få in allt i huvudet... Nu ska jag sluta uttråka er och dela med mig av en lista istället.

Dagens humör: Stressad, lite söndagsdepp sådär...
Dagens klädsel: Myskläder.
Dagens frisyr: Ruffsigt
Dagens planer: Plugg sen blir det kanske Twilight med några ikväll.
Dagens önskan: Att jag kan spola förbi den kommande veckan.
Dagens blogg: -
Dagens materiella vill ha: Ny vårjacka, men det känns ganska avlägset med tanke på att det snöar ute.
Dagens stressmoment: Behöver jag nämna det igen?
Dagens nedräkning: Ingenting
Dagens roligaste: Absolut ingenting.
Dagens låt: This is my life med Anna Bergendahl. Fastnat i huvudet; "Im done, tipping on my toes strike an iron and attack my soul"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0