Lördag

Dagens humör:  På topp!
Dagens klädsel: Haha klädsel? Snarare pyjamas för att sen övergå till myskläder
Dagens frisyr: fläta
Dagens planer: Ingenting faktiskt! Emma och jag ska kolla på melodifestivalen
Dagens önskan: Att våren är här
Dagens blogg: -
Dagens materiella vill ha: Inte velat ha något materiellt idag (a)
Dagens stressmoment: Ingenting :)
Dagens nedräkning: Återigen, sommaren...
Dagens roligaste: Emma och jag satt och lyssna på musik... Jag: Jag kan inte riktigt bestäma mig om den här låten är bra eller inte.. Emma: Det är väll inte så svårt, hur ser han ut? Hahaha satt typ och skratta aslänge XD utseendefixerad? Inte alls ;)
Dagens låt: Lyssnat på massa musik idag... För svårt att välja en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0