smile like you mean it

Dagens humör:  Varit jätte konstig idag, känner mig helt hyper, kan typ inte koncentrera mig på nåt.. men glad antar jag? Haha
Dagens klädsel: Bekvämt, tajts och kofta.
Dagens frisyr: Toffs
Dagens planer: Av det som är kvar av dagen ska jag kolla klart på filmen, sen kolla på vampire diaries.
Dagens önskan: Att hela lovet är kvar
Dagens blogg: -
Dagens materiella vill ha: Kläder?
Dagens stressmoment: Ingenting(!) eller jo egentligen men det orkar jag inte bry mig om ^^
Dagens nedräkning: Känns som man svarar samma sak här varje gång, Rhodos skulle jag tro.
Dagens roligaste: Ska låta det var osagt
Dagens låt: Dance Dance - Fall Out Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0