thursday mood

Igår efter jobbet åkte jag hem till Moa. Jätte kul att träffa henne och se hennes nya lägenhet! Känns som det var år och dag sen jag träffa henne, men det blir väll så när hon flyttat från Tullinge :( men jag förstår henne, skulle nog också göra det om jag fick chansen... Här händer ingenting.
Slocknade innan midnatt, haha jag som tänkte att idag behöver jag inte gå och lägga mig så tidigt, men jag var nog rätt trött.


Imorse vaknade jag hyffsat tidigt, utvilad.
Har hunnit duscha och nu sitter jag och äter frukost och försöker planera mig dag ;).



Ha en bra torsdag allihopa!


Kommentarer
Postat av: jossan

ah gud va roligt! vill ocksà se hennes làgenhet :p

vi fàr àka fit nàn dag! :D

2010-03-04 @ 15:12:35
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/
Postat av: jossan igen :p

haha sant, jag ar hellre har och har mulet och regn an hemma i snon :p

haha jag forsdokte komma in pà msn, men det funkade inte for mig :p jag har typ glomt bort mitt losenord haha :p



Saknar dig med, pà sondag fàr vi ses alal tre :)

puss puss!

2010-03-04 @ 15:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0