free fallin'

Fredag. Denna dag började bra, sen gick allt på något sätt utför. Ingen fredagskänsla överhuvudtaget. Kvällen måste spenderas med att plugga matte vilket känns så otroligt tråkigt, eftersom det är typ det värsta som finns. Men nu ska jag kämpa! Gjorde nationella i matte i går och det gick skit. Även fast jag inte fått resultatet än vet jag att jag fick ig. Men på tisdag är det omprov, klarar jag det får jag g! Så nu ska jag fan simma tills armarna inte orkar mer så jag kan komma i land någon gång. The last chance. Det är nu det gäller.


Kommentarer
Postat av: jossan

tack älskade vän! är helt slutkörd, min uppsats som inte är klar ska lämnas in om 5 minuter!!! tror du jag stressar eller, neejdå, jag kollar in bloggar, där har vi kämparglöd! :P

2010-05-30 @ 23:55:56
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0