söndag

Den här veckans uppdateringar har ju verkligen varit sämre än sämst haha, men spelar roll... Haft mycket att göra.

Helgen har hur som varit bra. I fredags var det bara chill med henke, i lördags var jag på 18-års firande och idag så var jag och söta vickan i i Skärholmen sen dansade vi lite också. Köpte b.la. en bikini, shorts och lite sånt nödvändigt som behövs eftersom jag åker till Cecilien på tisdag! :D Kommer bli underbart. Blir nog skönt att komma bort och få tänka på annat... När jag kommer hem kommer det dock inte bli lika roligt, då kommer det var typ tusen saker i skolan :s Men det är ett senare problem hehe.

Hela kvällen har gått åt att packa... Så jäkla svårt att veta vad man exakt kommer behöva. Lär ju ha glömt något också...

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0