Skolavslutningskvällen

Det blev en lyckad kväll tillslut. På eftermiddagen gick jag hem till Jossan en sväng, hon gjorde i ordning sig och så sen gick jag hem, fixa lite grejer sen i väg till trädgårdstadsskolan för att titta på systers bal, alla var så fina! :) Sen drog jag, Jossan och Ronja in till stan för att gå på bio. Vi såg Änglar och Demoner, invecklad men bra. Helt klart bättre än första. Innan bion käkade vi på Pizza Hut, lika gott som alltid :). Kom hem för en stund sen och just nu sitter jag och dricker cola och njuter av den första lediga kvällen wiie. Imorgon blir det lunch med Mickis♥


haha vad ska man säga... Dom är som dom är x) ♥


Fanny & Emma

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack, tack, jag känner mig vacker..."/

<3

2009-06-15 @ 01:49:26
URL: http://byjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0