dance dance dance

Galet trött. Har blivit lite mycket träning idag skulle jag tro, allt på samma dag. Hade simning på idrotten då vi simmade en kilometer och sen träning nu då. Kommer somna gott i kväll haha.

Fick förresten brev från Bortkyrka kommun idag om sommarjobb, fick inget.. Dom hade tydligen lottat ut platserna, puckat tycker jag! Men jag har också fått besked från Huge att jag ska få sommarjobba hos dem i sommar. Arkivera papper och sånt skulle jag tro... Men det är pengar i alla fall! :)

Nu ska jag nog fixa lite, sen väntar sängen. xxxx

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är ju asbra, jobb är jobb, det låter ändå ganska bra :p

Vi måste åka och simma nån dag snart! :)<3

2009-04-22 @ 11:41:22
Postat av: Mikaela Olén

Sv: Ja visst är det! Fin blogg du har btw :)

2009-04-22 @ 13:16:46
URL: http://mikaelaolen.blogg.se/blogg
Postat av: jenny

Åh, vad skönt att du har fått jobb! I alla fall NÅGON som får det! Själv så ser det dystert ut.:( men det kommer väl igång snart! ;) Kram Jenny

2009-04-22 @ 14:29:22
URL: http://www.jennybloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0