Time after time

Sitter i en datasal, har foto. Veckans mest meningslösa lektion... Vad vi gör? Jo, det är upprop, han säger vad som ska vara klart till nästa och that's it. Vad vi ska göra på den här lektionen? Ingen aning.
Så jag och Bella har passat på att äta frukost alltid gott med en extra frukost, även fast jag redan hade ätit.

Ikväll ska jag på singing bee med min klass... Hade totalt glömt bort det men blev som tur var påmind haha. Blir nog kul att titta på människor som inte kan sjunga, även fast det inte är något jag kollar på på tv.

Nu ska jag försöka fördriva tiden...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gud vilken rolig grej att göra me klassen, finns betydligt värre, då kanske man ser dig i teve :p

2009-02-09 @ 12:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0