Utmanad av mickis

Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor.

1. När jag var liten kunde jag skriva med både höger- och vänster hand.

2. Jag älskar choklad! :)

3. Klarar mig typ inte utan musik...

4. Har en dålig ovana att alltid vara hungrig på kvällen. 

5. Jag är kvällspigg haha. Nattuggla. Tyvärr inte lika morgon pigg xd..

6.  Brukar sjunga i duschen (a)

7. Duktig på att slösa pengar på.. ingenting? xd haha. skitsaker typ.

8. Dance is the shit

Utmanar! Emma, Bella & Jossan Good Luck :)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Mm jag älskar med choklad :)

2009-02-10 @ 13:53:33
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0