Torsdag

Först och främst vill jag säga grattis till Josefine som fyller 18 idag!!!!!!!!!!!!!! Hoppas du haft en grym dag.

Snacka om att den här dagen har varit upp-och-ner. Vaknade innan alarmet satte igång i morse av att jag var super stressad helt utan anledning. Hjälp? Vad fan händer. Hade i alla fall sjukt lång tid på mig då, men det slutar med att jag missar bussen och sen tåget. Kul. Väll i skolan hade jag två(!) timmars matte sen stressade jag vidare till jobbet och jobbade i tre och en halv timme sen i väg på träning.. Puh, nu är typ första gången jag sätter mig ner på många timmar.

Nu ska jag ta en dusch sen väntar nog sängen, imorgon blir en fullspäckad dag av roligheter.
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0