Back in Sweden

Den senaste veckan har jag befunnit mig på Sicilien. Lite sorgligt att vara hemma till vardagen igen, men det göör inget. Toppen väder ute ju!

Idag var det friluftsdag i skolan.. Vi gjorde lite samarbetsövningar och grillade korv men andra ord. Sen blev det lite solning på bryggan också, dock badade jag inte haha.

För en stund sen kom jag hem efter att ha träffat Jossan och Mickis som jag inte sett på två(!) veckor. Köpte glass (den andra för idag hah) och satt på Jossans altan och pratade massa. Som vanligt alltså♥. Sommaren har verkligen kommit till Sverige nu, man blir alldeles lycklig när man ser sig omkring och allt är grönt och solen skiner.

NU måste jag plugga matte.... Jag säger som mickis; Jag hatar matte av hela mitt hjärta. haha

 

Ciao.


Kommentarer
Postat av: jjjj

Agree... du får lägga upp lite bilder från sicilien så man får se, sen får du visa alla! :D skönt att ha dig hemma igen, det var super mysigt idag, can´t wait til´ rohdoooos! :D

2010-05-19 @ 21:57:02
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0