Helgen.

Inte haft tid att sitta vid datorn på hela helgen.
På valborg var jag jossan och mickis uppe i Tullingeberg där vi kollade på brasan och drack lite sen drog vi vidare hem hit där det spårade ut lite smått..


På lördagen låg vi i sängen typ halva dagen sen drog jag, mickis och ronja på fest hos Derek. Massa gammla klasskompisar där så det var ganska kul... Sen var det massa andra tullinge människor haha. Trevlig kväll bortsätt från att någon jävel snodde min skor :O! Hade ett par vita converse som typ hälften av människorna där, men när jag skulle gå var mina borta. Fanns bara skor kvar som var typ 39 och uppåt...

Juste nu sitter jag och äter frukost, har alltså sovit bort halva dagen... Idag ska det hinnas med att plugga lite matte, förhoppningsvis övningsköra sen kommer det gäster hit på grillning i kväll. Ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0