Måndag

Hej. Var inte alls så farligt att gå upp i morse som jag trodde faktiskt. Idag har vi bara haft en lektion vid tre, innan det så fick vi faddrar och lite sånt och en föreläsning.
Men i alla fall, lektionen jag hade idag var körsång, och jag måste bara säga att det är så himla kul! :)) Ser fram emot en termin med det. Tyvärr är det inte så kul tid; mellan tre och kvart i fem. Och innan har vi en håltimme på en och en halv timme, usch så onödigt!

Nu sitter jag och tittar på teve och softar.. Helt slut efter en lång dag.
Later.

Kommentarer
Postat av: Helena

Du går nån musiklinje? eller hur var det? ;) Jobbigt med håltimme innan, det är det värsta med gymnasiet.. Alla håltimmar man har! :P

2009-08-29 @ 14:53:10
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0