PARAMORE 30/11





1. Jossan var överlycklig i kön, hon hade precis köpt en Paramore halsduk haha 2. Mickis i kön 3. Jossan, Fanny, Emma och Jennifer precis innan konserten började 4. Paramore!!

Paramore konserten var helt galet bra! Trots att vi köade i tre timmar i kylan. Känslan när det satte igång och Hayley började sjunga Ignorance och hela publiken hoppade, skrek och sjung med! Obeskrivlig. Skulle jag få chans att göra om det, skulle jag utan tvekan göra det. Möjligtvis så skulle jag deleta köandet hah.

xxx


Kommentarer
Postat av: joss

Sofia... huuuur tänkte du när du lade ut den där hemskaaaa bilden på mig, jag ser ju helt retarded ut xD

2009-12-02 @ 22:19:09
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0