Allting är inte alltid som det verkar


Inte gjort speciellt mycket senaste timmarna.. Kollade på Let's Dance. Synd att Blondinbella åkte ut. Visserligen så överdriver hon alltid så och låter alltid så tillgjord när hon pratar, men hon var mycket bättre än Kitty och Carl Jan. Och hon var underhållande på något sätt. Nu vet jag inte riktigt om jag tänker titta något mer nu, inte för att jag någongång har tyckt om det direkt, men ändå...

Förresten. Glömt att berätta! Vi har köpt Guitarr Hero 3. Skitkul, men jag suger verkligen! Kör på easy och missar typ varannan ton, men jag är verkligen nybörjare. Första gången jag körde var i början av veckan.. Blir nog bättre och bättre ju med man spelar. 

kram på er kvällsmänniskor därute.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0