Candle


L
igger just nu i min säng med laptopen i knätt... Funderar på om jag ska orkar göra något annat. Men jag känner att jag inte orkar göra någonting känner jag! Finns heller ingenting bra på TV. Hmm....

Snart ska jag börja simma, antagligen nästa vecka. Ska bli skönt då jag alltid känner mig så trött och orkeslös, det känns som om det kommer hjälpa. Eller har jag fel? Om jag har det så behöver jag träna upp konditionen lite. För även om jag är smal är jag verkligen inte vältränad, tvärtom! :o Har väldigt dålig kondition och inte mycket till muskler. Men nu ska det bli en ändring på det :).

Förövrigt så är det exakt en vecka sen jag kom hem från Thailand. Tiden har verkligen gått fort gott folk.. Och den lilla färgen man hade fått börjar försvinna, men jag hade tänkt sola i helgen för att försöka behålla den. Men egentligen vill man ju inte det eftersom det är farligt. Vad tycker ni och att sola i solarium?


Kommentarer
Postat av: Mickisss

ÅÅH! ja följer med dig om du ska sola i helgen !

Puss

2009-01-20 @ 19:18:42
URL: http://mickisq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0