Just dance

Hej på er. Varit en lång dag. Började halv nio, lång seg skoldag och sen träffade jag Mickis. Vi gick till Donken, svullade mat och satt och snacka. Medans vi gick och vänta på Jossan gick vi och kollade i affärer, köpte en fiin ring från h&m :).
Sen ringde Jossan och sa att hennes tåg hade stannat i Älvsjö, ett tåg hade kört över en kvinna. Hörde nyss på nyheterna att hon gått på spåret och pratat i mobil och inte märkt att tåget kommit. Alltså var det inget självmord. Hemskt i alla fall! Blev stoora förseningar i alla fall, så Jossan fick åka en lång omväg, så vi sköt upp simningen istället. Jag och Mickis åkte hem till henne, drack Chaí och kollade på The Hills.

Kvart över åtta var jag på träning, gick bra det var riktig shake idag haha. Hade en vikarie då vår riktiga lärare var sjuk. Det var i alla fall roligt :).

Snart ska jag duscha, sen sova så fort som möjligt. Varit så otroligt trött idag.

Peace

Kommentarer
Postat av: :)

Ha ha ha :b dom e ju grymma ;D det e roligt at lägg in bilder på dom, bilderna e så roliga :D

2009-01-27 @ 23:38:02
URL: http://byjossan.blogg.se/
Postat av: Blueyee

dv: jadu, dom bryr sig inte om vad vi som blir drabbade tkr. :/

2009-01-28 @ 15:37:24
URL: http://tsangblueyee.blogg.se/
Postat av: Hanna Helt

svar: Jadu, jag vet inte exakt men ungefär 160kr skulle jag tro :)

2009-01-28 @ 15:37:54
URL: http://hannahelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0