Söndag

Skrev ett ganska långt inlägg igår som tydligen inte publiserades? Jag blir ibland så trött på blogg.se...

Igår hade jag i alla fall väldigt roligt. Träffade Mickis, Jossan, Issa och Maja och satt och snacka jätte länge. Sen träffade vi Moa och Gurra. Jag blir alltid så flum när moa är i närheten haha..
På dagen så jagade vi länge efter en ipod. Slutligen fann vi en i Farsta, köpte en blå :). Håller just nu på att försöka öppna förpackningen, men jag ska säga er hur svårt det är! Den är inbrottssäker. Men jag får väll försöka ett tag till...

Idag har jag sovit till elva ungefär, sen har jag pluggat matte. Nu har jag kommit ikapp lite i alla fall. Dricker också té, Björnbärsté faktiskt. Himla gott.  

Kommentarer
Postat av: Johanna <3

vill du med tjäna pengar på din blogg ?

jag får runt 2000 kronor varje månad och har

inte alls många läsare. kolla mitt senaste inlägg

om hur du tjänar pengar genom bloggen.

alla borde få tjäna pengar inte bara STORA bloggar.



många undrar om det kostar. SJÄLVKLART INTE.

jag skickar inte detta för att tjäna pengar.

utanför att tipsa er alla bloggare.



hoppas du haft en bra helg i alla fall <3

2009-01-18 @ 15:17:08
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0