I hope you enjoy it

Eftersom ni inte vet så där överdrivet mycket om mig så tänkte jag lägga in en lista.

Brukar du komma i tid: oftast
Vad hade du i din mun senast: Brio frukt original
När mår du bra: När jag har kul
När blev du fotad senast: vet inte?
Hur känner du dig nu: seg
Kan du laga mat: Beror väll på vad jag ska laga haha.
Vad pluggar du: Samhällskunskap med inriktning media
Vad tycker du om fötter: ööh... Dom är väll bra? X)
Är du smart: Beror på vad det gäller..
Vad har du på dig: Tights, linne, adidas
Är du aktiv i skolan: oftast
Vad saknar du: allt möjligt
Din favoritdryck på morgonen: té
Vad ska du göra i sommar: Vet inte. Festival kanske?
Är du nöjd med ditt liv: oftast
Vad vill du jobba som: Ingen anning
Har du tråkigt just nu: väldigt
Vad gör livet värt att leva: Lyckliga stunder
Vad i livet ångrar du: Inget jag kan komma på, tror jag...
Är du musikalisk: mjo
Vad lyssnar du på för musik: Allt från Paramore, The Killers till Leona Lewis
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nje, jag vet inte riktigt?
Är du bortskämd: Nej. Det tycker jag inte.
Är du trött: Nej
Vad gör du imorgon: Vet inte än.

Din första
Första piercingen: Öronen.
Första bästa vän: Kommer inte ihåg.. Irene kanske?
Första priset: Aldrig skulle jag tro?
Första sporten du började på: Gymnastik
Första husdjuret: Taxen Musse
Första semestern: Hur ska jag komma ihåg det? Men första stället jag var utomlands på var Teneriffa.
Första konserten: Avril Lavinge, om jag inte missminner mig?
Första kärleken: länge sen.

Favoriter:
Filmer: Komedi
Tvprogram: Made in Sweden just nu tror jag
Musik: Blandat
Dryck: Cola eller té
Kroppsdel (på kille): Ögonen, magen
Sport: dans
Plagg: Jag är en jeanstjej tror jag. Eller leggins.
Skola: Huddinge gymnasium
Bok: Om jag kunde drömma

Just nu:
Äter du: Godis
Dricker du: Snart té
Ska du: Fortsätta sitta här
Lyssnar du på: Bakrundsljudet till tvn
Väntar du på: Att något ska hända
Tittar du på: Tvn

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller kyssar: Kyssar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Mage
Busig eller lydig: ? Busig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0