Rise to the occasion

Idag har det varit en lång men rolig dag. Jobbade mellan 8-16.30. Vet, det är jätte länge men tiden svischar förbi. Man jobbar, fikar, jobbar, lunch, fikar, jobbar sen är det helt plötsligt dags att gå hem. Men det är en hel del att göra kan man ju säga, pärmarna som ska skrivas in tar aldrig slut! Sen är det ju helt underbart när man ska ställa in pärmar i arkivet och det är fullt på hyllan så man måste flytta alla pärmar tre hyllor neråt, precis det hände mig i dag haha. Men alla är så trevliga så det blir inga problem att jobba där fem veckor =).

Efter jobbet åkte jag hem till Vickan för att nästan direkt ta bussen till tåget, skulle till Fia och Felicia i Rönninge. Saknat dom så! Gick och åt på Kollgrillen och sen ner till vattnet och åt glass och gjorde knotten sällskap. Hehe det var mysigt ändå.

Imorgon är det jobb som gäller igen, halv åtta så jag måste nog gå och lägga mig snart... Det är så tråkigt att behöva lägga sig så tidigt när det är sommarlov men man får tänka på att det lönar sig i slutändan (a)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0