00.26

Tänkte att jag skulle få ihop ett inlägg innan jag går och lägger mig... Sjukt trött så vi får se hur det går. Mickis gick för en liten stund sen, kollade på film och jag somnade(!) vilket jag kan säga er att det inte händer ofta när jag kollar på film. I alla fall, det var mysigt. Borde egentligen duscha innan jag går och lägger mig, men känner att jag inte pallar det.. Får bli i morgon istället. Då måste jag också ta tag i lite plugg, så jag slipper ha det framför mig. Har nog sagt det hundra gånger förut och säger det igen, det ska bli så skönt med sommarlov!!

Ligger som vanligt och lyssnar på musik, musik passar till allt. Har ni tänkt på det? Man lyssnar på bussen, när man pluggar, tränar, sover, jämt...

well, It's time to hit the sheet. xxx

Kommentarer
Postat av: mia

God natt på dig :) Fast nu är det ju i och för sig morgon.. :P

2009-05-22 @ 06:15:44
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0