090505

Hejhej. Har suttit och pluggat engelska i två timmar och sen käkat middag. Skolan var okej, värst var idrotten som vår lärare promt skulle ha utomhus. Det var sviinkallt! :o Ikväll är det träning, sista innan showen ojoj. Men det blir nog bra ;)..

Förresten, jag har lyckats smutsa ner mina vita converse något otroligt. De är verkligen jätte fula.. Tänkte att man kanske kunde tvätta dom i tvättmaskinen. Men, blir dom inte gula då? Någon som vet? Kanske har provat? :) Jag vågar inte chansa, också kanske dom blir helt förstörda. xxxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg hörru:D



du kanske kan kolla in min blogg oxå,och skiva vad du tycker om den?:)(de är en skvaller blogg)



http://femsmultron.blogg.se

2009-05-05 @ 19:55:12
Postat av: jossan :)

Jag har inte provat, men min kompis har, det funkade för henne ;) Det är ju tygskor, vad är det värsta som kan hända lixom sålänge du inte blandar dom med någon annan färg :p xxx

2009-05-06 @ 00:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0