17.56

Hej. Försov mig i morse så jag hade en halvtimme på mig innan jag skulle gå till bussen streeess.. När jag kom till skolan sa min fotolärare att vi fick ett hemprov istället för ett vanligt vilket var sjukt sköönt :). Sen kan man ju andra varför det ska vara iskallt i skolan? Frös typ hela dagen plus lite huvudvärk på det, härligt... Men nu ska jag inte klaga.

Har suttit och pluggat matte ett tag nu och ska strax fortsätta efter min lilla paus här. Fick även hem nya numret av Vecko Revyn så den ska jag nog lägga mig och läsa senare.

xxxx

Kommentarer
Postat av: ida

hehe de gör jag med, hoppa den kommer snabbbt!

2009-05-11 @ 18:30:57
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0