Enjoy reading

Vad gjorde du kl 8 i morse: åt frukost tror jag

Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Satt här

Det sista du sa högt: Tack för maten

Vad har du druckit idag: Vatten, té, cola

Vad var det senaste du åt: Middag

Vad var det senaste du köpte: En bulle

Vad är det för färg på din ytterdörr: öh... herregud jag vet inte ?! :O Röd?

Vad är det för väder hos dig just nu: Natthimmel

Godaste glass-smaken: Choklad!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte faktiskt?

Sover du tungt: när jag väll somnat, ja

Drömmer du mycket: Varierar.

Mardrömmar: Det händer, speciellt när jag har feber.

Vilket ämne är roligast i skolan: Media kanske? Eller engelska..

Favoritklädsel: Helst mjukiskläder, annars jeans

Favoritlåt just nu: För svårt att välja

Vad ser du om du tittar åt höger: Väggen

Vad gör dig glad just nu: Solen

Vad ska du göra härnäst: Duscha

Höger- eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: trött & seg.

Favoritgodis: chooklad

Musik just nu: Lyssnar inte på musik just nu

Sommarplaner 2009: Har knappt några planer än men Falkenberg, landet, utekvällar, sola, bada, vänner

Hur många kuddar sover du med: En eller två

Spelar du nåt instrument: nej tyvärr

Morgon- eller nattmänniska: natt.

Vilka är viktigast för dig: Många

Bio eller promenad: Beror på ;)

Snarkar du: Det hoppas jag inte?!

Stjärntecken: kräfta

Äckligaste insekten: hatar mygbet, så måste nog säga mygor

Vad vill du jobba som? åh, vet inte..

Stökigt eller välstädat? Städat, inte just nu är det stöökigt

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Tror jag skulle banga

Vad längtar du mest efter just nu? sommarlov(!)

Hur svarar du i hemtelefonen?  "Hej, det är Josefin"

Hur svarar du i mobiltelefonen?  "Hej, det är Sofia / Hej"

Antal timmar sömn inatt? 7 tror jag

Sov du ensam? Ja

Vem sov hos dig senast? Kommer inte i håg...

Vad ser du fram emot? sommarlovet!

Vad vill du ha just nu? sommarlov!

Vad längtar du mest efter? Sommarlovet och ha avklarat gymnasiet

Vilken buss åker du oftast? 722

Vilken årstid är det nu?  vår

Ser du dig själv snygg? nej

har du varit kär? Ja

är du kär nu? Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0